torsdag 19 juli 2012

Tillbaka från skåneland!

Efter ett par dagars välbehövlig semester i Skåneland är jag (Wonwon) nu tillbaka här i goa goa Göteborg. Som jag har saknat att vara hemma!

Det tråkiga är väl att det är Toffis tur att ge sig iväg till betydligt mer sydliga breddgrader nu, men det unnar vi henne ^______^

Bloggen kommer i alla fall inte att behöva gapa tom, för med mig från skåne har jag en massa intressanta köp på beauty-fronten som jag tänkte att jag skulle dela med mig av till er! Jag ska se till att sätta igång med det redan imorgon :)


Tills vidare kan ni väl beundra den här fina playsuiten som jag just klickade hem från Asos.com:



130 billiga pengar betalade jag för den..! Och så är det små  bunnies i mönstret också ^-^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...