måndag 25 juni 2012

På H&M: en billigare version av Beautyblender?



På H&M igår fann jag den här bland deras borstar och nagelfilar. Det är en svamp att applicera foundation med och det som är mest spännande med denna svamp är så klart hur den är utformad. Är det bara jag som ser vissa likheter med den populära Beautyblendern (nedan)? 

Bild lånad från Beautezine

Just formen är ju en av de stora säljpunkterna med Beautyblendern, som lovar att den runda formen inte skall ge några kanter eller skarvar. 

Jag köpte i alla fall inte H&M:s variant eftersom jag inte använder makeupsvampar, men för er som gör det - varför inte testa? :P Om jag inte minns fel kostade den runt 30kr (jämfört med originalvarianten som går loss på 359kr(??!!!))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...