söndag 17 juni 2012

Running Man-tshirt!

Ta-daa! En alldeles egen Running Man-tshirt featuring samtliga medlemmar från första avsnittet! :D





För de av er som inte vet vad Running Man är så är det en koreansk underhållningsshow (är det den korrekta översättningen av Variety Show?) som verkligen är omåttligt populär i Sydkorea. I varje ny episod ingår X antal lekar, den ena mer fantasifull och kreativ än den andra. Sök upp Running Man och titta på ett avsnitt vet'ja - jag lovar att det blir skrattattack xD





Till t-shirten använde jag ovanstående textilpenna som jag köpte på Panduro för några år sedan. Jag måste säga att jag är väldigt väldigt förtjust i denna penna; tippen på den är väldigt smal, något som gillas när man vill måla motiv som innehåller mindre eller mer precisa detaljer. 

Här nedan är en närbild så att ni får en uppfattning om tjockleken på linjerna:




Och självklart måste credit ges till Adamie på Runningmancrazy vars motiv är det som jag överfört till tröjan. Hans/hennes bild var helt enkelt så gullig att jag inte kunde låta bli att fixa en t-shirt av det! (här kan ni se originalmotivet ^^)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...