torsdag 29 mars 2012

Hunger Games snart.


Om några timmar sitter jag, Toffi och några av våra gemensamma vänner i biograf Bergakungen och ser på Hunger Games. Jag som bara vagt har känt igen titeln ifrån de böcker som jag gått förbi i biblioteket, ser faktiskt oerhört mycket framemot att se filmen. Några direkta förväntningar har jag inte med mig, men jag hoppas på att bli positivt överraskad. Något måste ju fylla igen det hål som den sista HP-filmen efterlämnade i min tillvaro :)

Annars tycker jag att det ska bli ett skönt avslut på skolveckan med lite bio. Olikt många studenter därute skall jag inte göra högskoleprovet som är denna helg, så för mig blir Hunger Games starten på en liten långhelg (jag är ledig imorgon!). Skönt skönt (fast så ryktas det ju om snö också, åtminstone här i Göteborg...)
Hur som helst, både jag och Toffi kommer nog återkomma med tankar om filmen senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...