fredag 23 mars 2012

Vad jag har för mig idag

Vad jag önskar att jag gjorde idag:




Vad jag måste göra för att min mamma tvingar mig (eftersom vi skall ha gäster): 




Vad jag tänker: 

"Herregud. Lite dammtussar 
har väl ingen dött av."



Vad jag sedan tänker:

"Just det. Vi är kineser. ALLA (vuxna) kineser
är typ allergiska mot själva åsynen av damm och kommer att gå en ytterst plågsam död till mötes om de så känner doften av ett dammkorn i hörnet på en lägenhet. De kommer att ropa ´DAAAAMM!!!!' och börja tugga fradga och mamma kommer att bli arg för att någon har dött i vårat hus för då blir det så hemskt dammigt när de förmultnar."


Vad jag gör: 

eller 



Vad mamma gör när hon kommer hem:


(Nästan) alla bilder är från Weheartit

3 kommentarer:

  1. Jag var i nästan samma situation idag...
    Min brors fästmö kom till Sverige idag, och jag hade tydligen ansvar för att rengöra handfatet o toan i badrummet. Min mamma lyckades bli sur på mig ända från Australien tack vare våran älskade Skype, men jag fick ändå jobbet gjort :)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, men typ, är det inte så att mammors vreden inte är bundna till landsgränserna? xP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, faktiskt... mammors vreden överskrider tid och plats. Det är den ultimata kraften som ingen kan undgå.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...