torsdag 22 mars 2012

På tal om pandor.

De flesta som känner mig vet att jag älskar pandor, därför känner jag mig tvungen att dela med mig av mina senaste spelfynd som jag har blivit som besatt av på sistone. Och varför skulle jag inte vara det? Hur skulle någon överhuvudtaget kunna motstå dessa spel med så underbart söta pandor - det är inte möjligt.


Land a panda!
Bild lånad från AppStore


Land-a Panda är ett jättecharmigt spel där man ska hjälpa Yang Guang ta sig igenom en bana som består av kanoner i luften till sin söta flickvän Tian Tian. Jag älskar den fina grafiken och karaktärerna.
Det är definitivt roligare än Angry Birds - och mycket sötare. Jag rekommenderar det jättemycket! Tyvärr har man dock för tillfället fastnat på en bana...


Bild lånad från Chrome Web Store

Det andra spelet är Panda Poet som man kan spela direkt i webbläsaren. Jag är ju lite av en Wordfeud-nörd, så ordspel i kombination med pandor kunde jag inte motså!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...