torsdag 22 mars 2012

På tal om Ebay.

På tal om Ebay och lång frakttid. En sån här hade jag tänkt skulle vara bra att ha till mobilen, så jag lade snabbt en beställning - för snart fyra veckor sedan. Om jag någonstans hade tänkt att ett skal till min mobil skulle skydda den mot repor så är det i alla fall för sent nu.


Bild lånad härifrån


Och det är ju förstås inte säljarens fel att det tar lång tid (för det är postens) men i kantonesiskan finns ett talesätt som lyder ungefär såhär: Vänta tills halsen blivit lång. Alltså tänker jag mig att min hals kanske har nått lite giraff-proportioner nu.


Annars - väldigt väldigt exalterad över att bloggen och facebooksidan äntligen är igång. Verkligen äntligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...