tisdag 15 maj 2012

Nattöppet på Webhallen inför Diablo 3 (och varför det varit tyst på bloggen)


Haha, av titeln att döma skulle man kunna tro att bloggen varit ouppdaterad på grund av Diablo 3-släppet, men så är det alltså inte :P

Nej, istället är det jobb och skola som har kommit lite i vägen, samt det faktum att Toffis internet har krånglat. Men nu skall det bli ändring på det, speciellt eftersom vårt Studenten 2012-tema är långt ifrån färdigt!

I vilket fall, igår var vi ett gäng på 5 personer som stod och köade i regnet för Webhallens Nattöppet inför Diablo 3. Själv har jag aldrig varit på något spelsläpp tidigare, så en lite annorlunda upplevelse var det trots allt. Det här var vad vi fick med oss hem:

Två spel och en t-shirt(!!)

Så hemskt fancy var det dock inte; jag hade föreställt mig både cosplay och tävlingar och liknande, men allt jag skådade var ivriga fans i helt vanliga kläder och otåliga blickar :P

Det roligaste som hände: en kille som fått tag i spelet, försökte vara diskret när han pratade i sin mobil men som ändå inte lyckades hålla tillbaka upphetsningen när han viskade "Jag har den!! Jag har den!!!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...