torsdag 10 maj 2012

Studenten 2012 - Studentpresenttips!

Så är det dags för ytterligare ett tips på presenter till den blivande studenten, och det som kommer nu är verkligen inget dåligt tips om man får säga det själv ;D


Yup, en fotokurs! I dagens tider då var och varannan människa går runt och bär på en egen systemkamera så tror jag att en fotokurs skulle vara något som uppskattas av väldigt många. Och oavsett om den tilltänkte är en nybörjare eller en som redan har hållit på ett tag så tror jag att en regelrätt kurs ändå skulle kunna tillföra någonting nytt. Om inte annat så tror jag att långt ifrån alla känner till alla funktionerna på sin kamera.



Vad finns det för kurser då? Rent konkret vet jag att i alla fall Canon har flera olika kurser till okej priser som riktar sig till olika ändamål; grunderna, porträttfotografering, etc. Det kan ju vara värt att spana in? Här finns mer info!

För oss med andra kameror än just Canons finns det säkert andra kurser att ta del av. Google är ju trots allt ens bästa vän i de flesta fallen ;) Sedan förstår jag att man kan tycka att en fotokurs kan kosta lite väl mycket, men är man ett par stycken som går ihop så tror jag ändå att det är helt överkomligt! Och så är det lite mer speciellt än t.ex. ett presentkort eller kläder ^^

Och glöm inte att spana in fler av våra studentpresentstips!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...