torsdag 19 april 2012

Projekt: Sy ett skydd till Nintendo 3ds!

Jag brukar inte vara den allra nojigaste när det kommer till nya teknikprylar och repor, men det skadar ju inte att vara lite försiktig. Och med erfarenhet härifrån så lönar det sig ju knappast att försöka beställa från ebay.

Därför tänkte jag, såhär framåt torsdagskvällen, att jag skulle ge mig på att sy ett skydd till 3ds:en. 

Utmaning: Att få måtten att stämma. Eftersom jag inte kommer ha någon låsanordning (ex. blixtlås) så är det ytterst viktigt att skyddet inte blir för stort eller för litet. 


På bilden: Nintendo 3ds, tråd, filt och så det vita som sticker fram som
ska användas som vaddering.


Vi får se hur det går x] Här är en paint-skiss på slutprodukten (eller åtminstone framsidan. Går att förstora!): 




Ja... det är väl bara att önska mig lycka till! :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...