torsdag 26 april 2012

Shoppingtips: Panda-mobilskal!




Det här är mitt nya mobilskal i form av en panda - visst är den söt! o^-^o
Finns att köpa här på Ebay! Skalet kostade runt 60kr och det tog ca 2,5 veckor - förvånansvärt snabbt med tanke på att det kan (och brukar!) ta upp till 4 veckor.
Den satt riktigt bra runt mobilen och de svarta kanterna runtom hade en lite grövre känsla som gav bättre grepp. Det enda jag har att klaga på är att det finns en pytteliten svart prick mitt i ansiktet på pandan... men den är så söt att det gör inget!

Jag hade lite problem med att hitta Ebay-annonsen igen till er läsare och under mitt sökande hittade jag även den här:   
Bild lånad härifrån            
Den här är ju nästan ännu sötare! >.< Som att ha ett gosedjur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...